Julgranen..

Nu är julgranen inte ens naken längre nu har den fått "sina" kläder. Prydligt fint o vackert!! Längtar bara tills jag är ledig från jobbet o allt. Gud vad skönt det ska bli!!

Här kommer två bilder på granen!!

 


Så på fredag ska vi ta en jullunch på jobbet, så vi jobbar halva dan fram till halv 12 så hinner jag hem och byta om och blir jag plockad av farsan och morsan. (farsan o jag jobbar på samma jobb det vet ni) så ska han åxå med så kör morsan så klart o så ska vi plocka upp en arbetskollega också.

Ska träffas vid Scandic Hotell nära Virginska skolan och käka ihjäl oss o snaps skålar ;) nice!! :P

Ikväll vart morsan här å åt middag så slapp jag äta själv.. det är rätt tråkigt o äta själv o glo på väggen!! "Hej kompis" som..

Glodde åxå på Bonde söker fru.. Bra det!!

Kommentera gärna! :)

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där var ju mkt bättre än förut! Lite ljus o grejs i granen höjer mysfaktorn ju! :)

2008-12-17 @ 22:08:37
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysigt! ;) Hoppas att det är allt bra med dig. Det är bra med mig fast lite slö. :)

2008-12-18 @ 13:22:54
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0