Sjukling!!

Så har man blivit sjuk nu då!! :( Eg började det lite när jag kommit hem från Italien, men det var inte så farligt just då och jobbade på på det nya jobbet!

Det kändes bra på jobbet, så har man nåt å göra å MONEY!!!! Vackra pengar det!! ;P

Det var så här att igår kväll lade jag mig ganska tidigt för att sova ut ordentligt tills halv 6 imorse vaknade jag med full halsont och massa skit! Kunde inte ens prata o hade tydligen tappat rösten idag!!! HELVETE!! Tänkte jag! Pinsamt å komma till jobbet så här! Dessutom kände jag mig också lite febrigt så jag stannade hemma idag. Det därför.

Jag ber dessutom mkt om ursäkt till er alla, som jag sa innan jag åkte till Italien då jag skulle berätta om resan osv. Men det blev inte så, pga olust o orkat nåt! Men dom finns framme på bilddagboken: www.emifia.blogg.se, dessutom har jag skaffat mig resdagboken också. www.resdagboken.se och skriv Emifia på aliasen där å tryck på kroken sedan. :P

Har även skrivit dagböcker å lagt in bilder där då.. Mmmm

Det var nog det!!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Nettan Landin

:Dd jag e inte less på hästar.. det är för att jag är så trött på att jag jobbar där för att bara mocka, smörja sadlar och ta upp hästar till kunder..inte mer. jag vill egentligen JOBBA med hästar. inte bara saker.. men det e fel plats där. och att jag kanske kollar nytt så det omväxlar. :D och det e kass chef -,:D

2008-07-02 @ 10:22:04
URL: http://nettan81.blogg.se/
Postat av: nettan

glömde skriva att jag har inte ridit på ett tag.. :D men det är ändå tråkigt att rida ut i skogen för ofta samma väg typ..´:D:D typiskt mig haha

2008-07-02 @ 10:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0