Är jag konstig?

Jag känner mig helt konstig idag. bloggar IGEN!!!! Vädret påverkar!!

Om jag tänker tvärtom?! JAG GÅR UT I REGNET OCH SÄGER JAG, DET ÄR SÅ HÄÄÄÄÄRLIGT OCH VARA UTE I REGNET!! FRISKVÅRD!! GRATIS DUSCH!!! JAG GÅR UT OCH BLÖTER NER MIG, OCH KÄNNA FRIHET.

ELLER SKA JAG CYKLA TILL BROTTET OCH BADA I REGNET?! DET SKULLE VARA MYSIG!!! HAHA!!

Regn och sol? Många föredrar solen!! Kan man inte tycka om regnet också??

Bra ide att tycka om tvärtom?! AVSKY SOLEN ISTÄLLET!!  det skulle vara värdelös. suck

Näääee. usch!! SKIT VÄDER!!!!

Eller vad ska ni göra idag?


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det är jätte spännande med CI, det har gått bra med Ci, han hör rätt med CI :) Jo jag vill ha CI men samtidigt så är det olika från person till peron hur pass bra man hör, en del hör inte så bra med CI och en del hör bra med CI. DEt beror på hur bra hjärnan anpassar sig. Men ja jag vill ha CI, men tyvärr så tycker läkarna att jag hör för bra för att kunna göra en CI-operation. Fördelarna är att man får en chans att kunna höra bra. Men nackdelarna är väl att det inte är säkert att du kommer att kunna höra så bra. Man måste byta batteri vart tredje dag, det är enkelt att byta batteri, nästan som att byta på en hörapparat. Man behöver inte köpa batterier, man kan ladda batterierna, så det blir inte dyrt. Ett CI har 3 batterier och om man har CI på båda öronen så blir det 6 batterier. Klart du ska kontakta läkarna om du är intresserad ;)

Kul att du är intresserad o ställer frågor! :D

Hoppas allt är bra annars! KRAM

2009-07-12 @ 23:40:04
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Dennis

heeej:D

Hoppas att du njuter av semestern max!!!!!

:D

2009-07-16 @ 10:55:52
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.
Postat av: jenny

tack tack! hoppas allt är bra annars. kram

2009-07-16 @ 22:42:45
URL: http://jenny86.blogg.se/
Postat av: Dennis

Men emelie!! Dags för dig att uppdatera bloggen lite :D

Vill ju läsa vad du gör nu under semestern :D

Kram

2009-07-24 @ 12:45:17
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0