Strömsholm SM Islandshästtävling

Japp, jag och Anneli (hon som har Stella o Rönd) vi drar som sagt till Strömsholm imorgon och kolla på Islandshäst SM, då har de finaler. De ska bli skoj! :)



Jaa, för annars så har jag semester nu också, det ska bli otroligt skönt. Mina planer jaa. det blir väl en del då.

Nu på fredag ska vi dra oss iväg till Karlsborg camping, o där blir det FEEEST!! Vad kommer vi att göra'?!
Jag berättar sen efter Karlsborg FESTEN!!

Sen vecka 30 ska jag åka till Gävle och besöka en vän som bor där. Jaa, det kommer bli en hel del under semestern. Men samtidigt så vill jag ta det lugnt och rida lite åxå.

Stella börjar bli bättre nu efter sin fång vila. Veterinären sa att vi kan börja skritta henne lite försiktigt på ridbanan en stund ca 10 minuter. Hon har haft skit tråkig i sin lilla hagen.

Snart kan hon få gå ut i den stora roliga hagen, men först måste hon ha munkorg på sig, så hon inte blir dålig igen.

Sista veckan av mitt semester, så hoppas jag på att vi drar till västkusten också, vill absolut inte missa kusten heller, den finaste vackraste ställen. Bara om vädret tillåter!!

DET ÄR SOMMAR!!!! PASSA PÅ OCH NJUT!!!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0