Äntligen en dator

Så har man köpt en ny dator nu.. på Elgiganten.. mycket modernare o snabbare o bättre.

Så nu har brorsan fått låna eller ha den nu tills vidare hehe.. Han vart så glad o frivilligt ville ha den, så bra.. Då kan jag låna datorn då jag kommer hem till föräldrarna.

Morsan och Molly var här en sväng o bara vara o så åt vi pannkakor till middag, rätt så gött :P

Nu blir det bara surfning som gäller då innan läggs dax. :)

Jag lägger in bilderna på den nya datorn imrg då jag ska lägga in lite bilder. :P

Ikväll bekantar jag mej med den nya :P

God kväll!!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Karine

Grattis till den nya datorn! :D Skönt kan jag förstå. Du får ta nån bild på datorn eller så får jag komma förbi o kika :)

2008-12-01 @ 21:13:20
URL: http://meyouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0