Jahopp

Ber ännu om ursäkt, att jag skulle lägga in bilder på datorn o de men de har jag INTE gjort det ännu.. gör det imorrn eller nån annan dag det då..

Jobbar så tok mkt så jag nästan dör - så det känns..

Idag bidde det en tvätt kväll för mig då, hela från kl 18 fram till 21.. man missar : mannen som talar med hundar..

MEN Hundcoachen hann jag nästan med. man kan inte bara slänga allt bara o se tv.

man måste fixa sina sysslor först o få sin ordning.

Nu vart det lite sent för mig, annars så brukar jag lägga mej vid halv tio - tio.

Man måste varva ner sig först efter all sysslor o så där.. NICE kväll!!

Kan inte tåla mig till nästa måndag jag får se hundprogrammet... GRRRRRRRRR


Men jag var glad i allefall, vovven Molly kom till mej ikväll o mös med henne under timmarna när tvätten är på gång.. saknar henne redan när hon åkt hem till mina föräldrar...

Vill ha egen hund.. men kan inte bara ha så det när man bor i en LITEN etta.. Då är det synd om hunden..

Bäst o flytta ut på landet, då ska jag skaffa hund - det ska jag ialla fall göra det.. och kanske skaffa lite hästar det med och köra o rida lite..

Kan tänka mig ha typ 2-4 hästar hemma..

Iså fall får det bli två travare som jag kan ha o träna med o starta med denna.. *Vill vill*  sen så vill man ha halvblodshästar det med så man kan träna dressyr/hoppning o så där..

Men travarna kan jag göra allt med den rida monté o köra trav o träna o hoppa lite o dressyr. Det där :P

Mahopp!! Nää nu ska ja gå in till min sköna säng o blunda ögonen för natten!!

God natt med er!!

Kommentera gärna, då blir jag glad :D Får väldigt sällan kommentar här .. lite trist men men.. :P kan ju inte tvinga er det.

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Precis. Man kan drömma hur mkt som helst, sen om man får det som man önskar sig är en senare fråga...



Jag vill oxå ha hund, men det finns så mkt annat jag vill ha också. Hund får det bli när man har gott om tid för hundens skull. Men drömma går ju..! :)

2008-12-08 @ 23:28:01
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0