Dagens inlägg

Japp, det är dax o erkänna lite

Jag blir så trött på alla folk som bara går o går som inte gör nånting..


Varken de vänner som hör av sig som aldrig gör det som man lovat.. Oseriösa vänner det!!


Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vill så gärna göra nåt kul, en gång för alla men alla verkar som inte ÄR intresserad över huvudtaget..


Nu känner jag så här: jag orkar inte mer längre, är så trött på att vänta på att nån ska höra av sej.. Man blir tokig!!

Jag känner bara just nu att jag bara vill gömma mej för alla... varför ska jag synas för? Fast även om inte nån annan som bryr sej..


Bara mina fld osm bryr sig det är jag glad för. MEN dom andra då??


O en som jag försökte hjälpa och hitta på o gör nåt skoj - hör aldrig av sej.. Men!! Hallå!!


Jag försöker bara hjälpa henne med det, från en stor djup depression som hon har haft länge. Varför hör hon aldrig av sig??


Är det nåt fel på mig?? vad har jag gjort för er?


Jag blir bara mer ledsen för varenda gång.. Det går inte längre.. Snälla!! Gör nåt och de som inte hör av sej - HÖR AV ER!! För annars blir det synd om er!! Det är bara så.. tänk på det innan det blir för SENT det då ni kommer att ångra, så skyll er själva!!


Jag tror jag kanske bör också ändra mej.. Jag tycker absolut INTE om när folk gör så bara unna sig i döljer saker för mej. FRAM med ORDET och säg Rak på saken - ÄR det så svårt?


JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET!!


Kommentarer
Postat av: evelina

håller med det. alla hör inte av sig. kan vara mkt jobb o så. de flesta har jag inte pratat med på 1 år eller mer.. vet hur det känns. kram

2009-03-24 @ 22:06:08
URL: http://evelia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är inte alls fel på dig! Det kan ju bara bli så.. eller så är det verkligheten.. :(



Jag tycker att det är sjukt svårt att "hitta" nya kompisar bara så där. Oftast är man med sina vanliga samma kompisar. eller det finns människor som inte ens har en enda vän. :/ För min del är jag nöjd med det för jag vet vilka mina få vänner är. Dock hatar jag att inte ha så mycket tid över till fritid med familjen och vänner. :(



Förstår dig. Kram

2009-03-24 @ 22:56:17
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag förstår hur du känner och tänker tror jag, det är inte så lätt det där. Det är inte många som hör av sig till mig men så tänker jag på mig själv och hur många jag själv egentligen hör av mig till.



Ensamheten kan vara ganska skön för oss som är lite lata och inte orkar ta tag i sina relationer till folk. Jag får panik bara jag tänker på det, kanske vill alla höra av sig till dig men dom vill inte tränga sig på. Så tänker jag när jag inte hör av mig.



Kram

2009-03-25 @ 17:19:12
Postat av: Mirry

Anmäl dig till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-29 @ 18:37:02
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0