Semester!!!

Nu har man äntligen en vecka semester nu från jobbet!! Detta förtjänar ruggigt bra, jag som enda som jobbat hela sommar veckor o så lidit ibland i de värsta värmen o lidit i mina onda fot som led under två veckort efter Stockholm helgen!!

Ni ser!! Jag klagar inte o kämpar på ändå å dessutom fick jag erbjudande på en lgh, troligtvis ska tacka ja till den för rundvisning!;)

inflytten inräknas 1 nov. Maybeee!! Hoppas på deee, man får inte hoppas på för långt då mister man om allt skit!! Noll skoj alls!! Man måste tänka lite vad man har för sej!!!!

Jag tar en steg i taget juuu!! Eller hur?!

Nu kommer en bild på pickupen o mig själv, från gårdagens körning! Körde hem den igår å hämtade fotbandaget som led mig hela förmiddan, med den vart de bättre.

                   


Brorsan fick sitt körkort idag, otrolig snygg var den, desto körde jag brorsan till morsans jobb (IGÅR - inte idag, kom ihåg de), så han skulle köra hem bilen första gången haha..,.

gissa vad?! han backade in på ett stor sten i morsans jobb, tur bilen hade krok på sig så klarade den undan all skador!!! Wiiieee.

Semester har jag nu en vecka, skönt! Jag vet desto ännu inte vad jag ska hitta på. Resten av familjen ska kila iväg t fjället o fjällvandra förstås, jag vill så otroligt gärna hänga med. men den onda foten, så jag törs tyvärr inte!!

De föreslog mej att hänga med o ta det lugnt bara, då tänkte jag : "ta det lugnt i husvagnen ensam i timmar"?näääe glöm deeeee...

Så blir det hemma då, hoppas på att få rida lite nån gång i veckan, en kompis till mig har två hästar, ska kolla upp det!! saknar verkligen hästlivet! Känns väldigt tomt just nu, när jag jobbar på för fullt! Så glömmer man bort de vad jag eg skulle syssla med!! Om ni nu fattar!!

GE mig en medryttar-häst då jag kan rida två-tre dar i veckan vore jag helt tacksam för det!!! Ingen som hör av sig hit el dit!! :/

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad skönt för dig att få semester:D

Vart ligger lgh som du ska tittar på den??

2008-08-10 @ 09:37:43
URL: http://mirabledictu.blogspot.com
Postat av: Karine

hehe... Det får du fråga Camilla om. Lånade nämligen den dvdfilmen av henne. =)

2008-08-15 @ 11:30:39
URL: http://meyouus.blogg.se/
Postat av: Karine

Fan vad bra!! =) Är glad för din skull! Skönt att ha trygghet med ett fast jobb.



Vi får ta och ses snart nån gång då och snacka ;)

2008-08-19 @ 13:28:54
URL: http://meyouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0