Ett minne för sista skolåret

Jahopp, ikväll hade jag inget för mig så jag satt härinne o slösurfat o letat efter hur man lägger in en videoklipp in här på bloggen.,

så vart det värd att pröva det, så gjorde jag det ikväll. Hoppas det funkar det här nu då.

Den här videoklippet var det från våras/somras innan jag slutade skolan, då körde jag upp ett provlopp som ingår till mitt 100p projekt arbete, det är som ett redovisning för klassen plus för travsportens och visa upp hur och vad döva kan göra för nånting.


+

Så här såg det ut!!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där gjorde du bra ;)

2008-12-14 @ 23:21:10
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Sarah

du är så strålande och modig!

2008-12-15 @ 17:43:19
Postat av: Karine

Jaa, minns mycket väl den dagen =) du var duktig! Var kul att få se dig köra!

2008-12-22 @ 21:28:51
URL: http://meyouus.blogg.se/
Postat av: Carro

Varje gång jag tittar på sånt där blir jag alldeles varm i kroppen, typ att jag VILL köra i dessa lopp. Sorry att jag inte varit tillgänglig på msn, men jag har haft fullt upp o sedan så segar min datajävel....

Vet du hur deras beslut för döva/hsk när det gäller körningar i provloppet, tävlingsloppet??

Funderar starkt på att 'bråka' med STC igen.....Om jag FÅR licens för att köra i lopp satsar jag stenhårt på detta...Tyvärr är inte min lilla Salina reggad som travare :( men jag tar förmodligen ett föl till på hennes mamma bara jag väljer vilken hingst jag vill ha, Fill V eller Home Alone....

God Jul &kramar.kanske ses på msn ngn gång?

2008-12-23 @ 14:16:56
URL: http://cwickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0