God morgon!

Nu har man precis vaknat till och allt... Det blev nog lite för mycket sovmorgon idag för mig. Min "vanliga" tid brukar det vara mellan 9-10.. Men idag STOD klockan 11.30!! Hade visst kul igår kväll det.

Jag tittade på klockan o sa: VAAAAA? Så sent!! Herregud!! Gick upp med detsamma och klädde på mej o åt en liten risifrutti.. Tål inte äta så mkt på morgonen o så där... Räcker med något litet.. sen får man ta frukt eller nåt där..

Just nu så ska jag slå in alla julklappar som jag köpt till vännerna o familjen!! Det ska bli otroligt sköjigt!! :P

Senare idag ska jag och Camilla gå på bio o fika på stan också det med.. Och det ska bli gotti gott :D

Jag tror det kommer nog bli mycket fika för mig i helgen haha!!

För ev imorgon ska jag träffa en gammal skolkamrat genom tiden som vi umgått mkt när vi gick i lågstadiet och där..

Det ska bli kul, ser fram emot det!! :D

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaa, du får ta och besöka oss nån dag:D

Då kan ta släpa med dig tjejgänget ;P



2009-01-09 @ 21:47:05
URL: http://dennislindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0