Hej hopp!

Nu kanske motiverationen börjar komma igen precis som förr.. Eller så kanske det jag har lust o skriva om..

Så nu har man kommit hem från jobbet och blev skjutsad av en som var såå snäll!! Tackar!! Annars så skulle jag ha åkt med pappa, men brorsan kom då, och så kunde vi inte åka alla tre i svarta volvon eftersom den är typ av lättlastbil nu så får bara två personer åka i den.

Av nån anledning som vi inte kom på det att vi hade svarta volvon, så fick jag skjuts av en.. Jättebussigt :P



Så nu hemma å sitter å käkar onyttigt (kladdkakan) från gårdagens, hade en kompis här på besök en sväng o se hur jag bodde. Väldigt kul!! Snackade lite grann o så.  Gött :P

Så vart lite kvar i kladdkakan så jag mumsade mej i den.. och så snart skulle morsan komma o plocka upp mej å åka till ikea o elgiganten o ska köpa en ny bärbar dator till mig. Min gamla börjar gå dåligt.. så nu är det dags med att köpa en ny :P

Annars så händer väl inget särskilt här då..

Här kommer ett par bilder på lyan som jag kan bjuda på :P

  


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Onyttigt är så gott så här närmare jul :) Mums...

2008-12-01 @ 20:03:18
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0