Min lediga dag

Äntligen med lite ledigt idag - rätt så skönt, det där kan man behöva ibland.

Var hemma hos Camilla igår kväll efter jobbet, tog med lite fika o glodde på en film o spelade lite schack och snackat o bara va. De va skoj :P

Så idag fick jag sovmorron fram till kl 10.00 det var riktigt skönt!! Gick upp å duschade o åt frukost o surfade lite, å fick ett sms plizz av brorsan som frågade om han kunde komma över en sväng med vovven. O så kom dom en stund här o gjorde ingenting o snackat skit o så hehe..

sen vart ja inne i stan å åt på Paco´s till lunch med Karine o följde med henne till tågstationen o så hon skulle åka t sthlm till hennes älskade kille :P tog det lugnt hemma här efter det och surfat lite som jag gör just nu.

Har ingen aning vad jag ska hitta på ikväll om jag ska åka hem eller stanna här eller åka hem imorrn istället vet inte. Varken hela familjen har inte sagt nåt speciellt hemma, så vet jag inte hur..

Får se senare då - för annars så får jag fixa nåt god mat till mig själv.. mmm

Ja. får se då vad som händer :P

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra att du tycker att det var skoj igår! ;)

2008-12-12 @ 16:17:03
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0