Naket julgran

Skulle ta fram o klä mormors julgran som jag fått från henne som hon inte ville ha.



Ett naket julgran med stjärnan på topp!! Snacka om ett sexigt julgran ;P



Så kom Camilla över och hjälpte till med att klä granen.. så väl vi satt dit gröna granen, men ljus kontakten till ljuslampan  vart ojordad så det gick inte sätta in i moderna kontakten.

Så fick vi avrbyta det tills jag köpt nya ljuslampor dit och det får jag göra det imorgon och handla mat samtidigt..

Så nöjde vi oss med lite glögg, lussebullar o pepparkakor o lite julgodis som jag köpt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hehe. Årets julgran är naken. Så det så ;)

2008-12-14 @ 23:25:40
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hehe.. Kul med en "naken" gran.. hahaha



Om du fattar vad jag menar din snuskis!!!



Saknar dig och vännerna i Örebro!!

2008-12-15 @ 19:35:39
URL: http://dennislindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0