Bra helg

Är helt nöjd o hållet där med helgen trots även om vi var i Stockholm över en natt, det kändes som det inte räckte - två nätter skulle de räcka.

Så får det bli nästa gång. Som sagt är jag helt nöjd och ändå hunnit besökt krogen i fredags på "After Work" med jobbet o firade helgen o ledighet!

Samtidigt så cyklade vi hem efter jobbet efter det, det kändes väldigt bra det här. Ruggigt skönt!! Jag funderar på o cykla igen på fredag om det är bra väder. Börja med det o sen kanske cykla till jobbet på morgonen om man är PIGG o sen hem igen. Vill fan vara aktiv tjej o inte va slöööööööööö och feta upp mig!! Nääe fan, står inte ut med det!! DET är inte jag!!
Perfekt morgon motion o eftermiddag motion. De borde passa super!! ;)

Sen så tog man d lugnt i fredags här hemma o softat.

Men jag har lagt in bilder från Sthlm i bilddagboken där: www.emifia.bilddagboken.se kika in vetja!! :P

Nu ska man gå å lägga sig o upp o nyladdad inför jobbet.

Och en sak till jag vill tala om att jag har börjat o köra lite lätt pick-up bilen som lättlastbil o idag åkte jag själv för första gången. Det kändes härligt o roligt o köra!! Man ser bättre på något sätt än vad jag trodde.

Mitt arbetsuppgift är: När jag inte städar då pick-up körningen, alltså jag kör två gånger om dan under 4 veckor o hämta mackor till frukost de som beställt o hämta posten o därefter hämta lunch också. det låter helt bra!!

Jag kan faktiskt tom tänka mig att bli lastbil chaufför, det lät så häftigt tkr jag... ett bra sätt nu jag kör pick-upen med att börja. På vägen dit kan jag bli chaffis!!

Man har desto hört ryktena att de är brister på chaffisar i landet, så varför inte?! Dessutom jag kan bara läsa till CE körkort då ingår det BE åxå så slipper jag plugga det två gånger om ni nu fattar det!!

Kan tänka mig köra jobbets lastbilar med glas o allt, trots att det är tungt att lasta ur den men man kan ju försöka. Man ska ju inte ge upp för det.

Det en sak man vill göra, så ska man få göra det fast även om någon annan tvekar - ÄVEN om jag är TJEJ!! DE skiter jag i om jag är tjej eller inte!!

Man visar sig TUFFHET!! ;)

God natt!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Neta

heh har alltid viljat ha lastbilskörkort ja med men ja är tyvärr långt därifrån .. :S

2008-07-22 @ 08:57:01
URL: http://www.wisserangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0