Jobb, jobb o åter jobb

Så här ser sommarn ut för mig, bara jobb o jobb!! Självklart ska jag åxå ta en vecka semester vecka 33 asså det.

Då hoppas jag vi hittar på nånting!! Fick åxå ta reda på att Jocke kunde inte semestern just vecka 33 :(

Men jag kanske kan fråga på jobbet om jag piiiiiiiiiiii får ta vecka 34 istället. Om inte då får det duga o hänga med familjen nånstans istället. Nice nice :P

Idag besökte jag vårdcentralen vid halv tre tiden o kollade min lilla kära fot, som lidit mig över en vecka nu, tack vare Stockholm - helgen det! Sen blev det så enorm svullen också å kunde fan knappt gå.

Kände mig rejäl handikappad - usch va ja skäms :$ Grrr.. Att sånt finns.

Men som sagt nu gick det bra där på vården, får ta det lugnt nu o låta foten vila, men jobba kommer jag göra det i alla fall. Men om foten plågas ännu mer så får jag stanna hemma o vila :( ORKA juuuuu!!!

Nu byter vi annat ämne.



Den här bilden på min käre käresta pålle Charm Hasse, har min kära vän Camilla gjort det på photoshopet, den blev så otrolig snygg o jag älskade bilden direkt!! Det passade så bra "Charmiga Hasse", det klart det är han ju och han heter Charm Hasse ju o är mycket charmig, snäll, underbar o klok o är medveten allt vad han håller på med.

Mmm, nu så sitter jag här vid datan o väntar o väntar på något som ska hända : Läggdags!! ;)

Är så trött nu förstår ni, har inte sovit en enda inatt efter den plågande fot som led mig det. Fan vad underbart!

Hoppas att jag kan sova inatt nu dåå. Livet kan va underbart ibland = ICKE

God natt

//Emelie

Kommentarer
Postat av: jocke

du får ta det lugn! :P skönt o ledig från jobb under 33. tråkig att vi inte kan åka bort med husvagn :(

2008-07-30 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0