The Superman

Jahopp!!

Detta här hade jag inte väntat mig, förr eller senare har jag liksom aldrig haft stort intresse för Stålmannens filmerna!!

Som tack vare TV4 film som visades första filmen med Christopher Reeves i rollen. O jag som var så döö trött o kom hem från jobbet o satt framför tv o bara bläddrar efter alla kanaler o sedan kom jag in på Utvandrarna en film som kom före Stålmannen.


Christopher Reeves


Sen vad händer, joo ja bytte inte ens kanal o jag låg i soffan o höll på somna var döö trött o medan den var på o så tittade jag då o då. Pappa åxå, sen väckte pappa och ville att jag ska se filmen o jag sa öö nää jag tänker bara vila lite här.

O så kollade jag lite på den sen blev jag sååååå FAST jävla FAST!!! Hela filmen fram till slut. Sen blev jag såååå ARG när filmen slutade!! Vill se vad som händer mer mellan honom o Lois! GRRRRRRR..

Sen kom jag på att Jocke älsklingen hade massa Stålmannen filmer. Perfekt!! Så ska han hit till mig i helgen o så ska vi fan oss o se den!!

Lilla Stålmannen fansen - JAG!!

Dessutom bad jag brorsan att bränna hem nya Stålmannen filmerna som gjorde förra året eller nåt sånt.

YEAH!!

Snacka om Stålmannen!!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Karine

Haha där ser du ju! :D Man ska inte säga nåt innan man ser nån film man kanske inte tror är bra =). Längesedan jag såg dessa filmerna, de är bra de. Osäker dock om jag sett allihopa. Har ialla fall den nya filmen, superman returns :)

2008-07-11 @ 23:28:59
URL: http://meyouus.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag gillar oxå Stålmannen filmer.

min gamla favoritskådis!

2008-07-12 @ 11:19:31
Postat av: Karine

Jaa, precis =) hoppas att du får det bra med jobbet, alltså få behålla det kvar sen.. håller tummarna

2008-07-17 @ 19:06:08
Postat av: Karine

Tack! =) Hehee självklart är du jättevälkommen hos mig då :D kom bara

2008-07-18 @ 20:34:06
URL: http://meyouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0