Dan före dan

Idag bidde det en hel packnings dag o tvätt o planering och var alla grejer ska vara si och så. Städa mitt rum innan jag åker så det ska vara fint när jag kmr hem sen.

Jag ska nog upp kl kvart i 4, för jag ska åka med pappsen in till tågstationen, för att pappsen börjar jobba kl 5.00 så vill man upp i god tid och göra sig i ordning o allt.

Så vilket innebär är att jag kmr till stationen före kl 5.00, som vi alla andra skulle ses 5.10 innan tåget kmr. Så får jag väl köpa ngn tidning å läsa medan jag väntar - lika bra dee. =)

Vet faktiskt inte om jag har fått resfeber känslan - joo lite ksk, men har heller inte hunnit tänka på de änn.. ni folks får ni duga med Italienska karta härnere:



Men som sagt ska de bli roligt i Italien imorgon då. Äventyra oss där i Italien.

Det finns inte så mkt att säga nu så, kmr jag att skriva igen när jag kmr hem igen från Italien, kanske kmr med några bilder som karamell bilder kanske?!

Till och med bilddagboken. ;)

Ha det så bra till dess!!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hem!

2008-06-16 @ 07:39:06
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0