Nytt blogg

Jahopp!!

Det var inte meningen att jag skulle fixa nytt blogg. eftersom jag skulle logga in på min gamla, FUNKAR EJ!!! Man blev så irritierad och orkade inte. Så fixade jag en ny istället.

Dessutom var jag redan trött med att använda samma namn som emeliesamuelsson.blogg.se, det lät för långt o efternamnet är med åxå.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

Så förstår ni det!

Jag tänkte berätta om min studentdagen!! Det var OK med min studentdagen, jag var lite alltför besviken också på hela mig själv. Jag tänkte inte på de heller. att jag drack nog lite för mycket under transportgången i stan då.

När man kom hem mådde man så klart lite illa o hade ingen lust att äta smörgåstårta allt smakade skit då fick jag vila en timme medan gästerna vimlade här hemma.. Vad jag skämdes hårt!!

Skulle eg till Dennis senare på kvällen som inte blev av, för jag var så trött och orkade ingenting allt det där asså.  Var besviken för det.. Nåja!!! Har massa drinkande hemma kvar som vin, champange, alkoholläsken!! URRRRKKK!!

Vill bli av med dom!! haha!! Orka dricka upp dom åxå.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!

ni som är intresserade får gärna hjälpa till o dricka upp dom haha XD.


Jaja, som sagt nu är det allt över med studenten!! känns så skönt, så kan jag leva mej som vanligt, noll drickande o fullaandet eller vad det nu man kallas för det...

Helgen blir det lugn helg, UTAN alkohol så klart. Ikväll blir de nog lite pizza o fett mat med massa Coca-Cola då!! Som man tkr så mkt om den då, som jag inte druckit den på EVIGHETER!!!!

YES YES!! Måndag väntar Italien!! Ser fram emot det, det ska bli kul det!!

Alltså det som står på schemat vad vi ska göra där:

Måndag:
Vi alla träffas kl 5.10 vid tågstationen och tåget åker kl 5.25 och är framme vid Arlanda ca kl 7.52.
                 Frukost kl 8Arlanda. Flyget går kl 10.15 och landar i Rom kl 13.25. Sen buss till Assisi.
                 och middag där så klart. Vi ska bo på ett hotell som heter Grand Hotel. Vi kommer att va trötta då när vi kommit
                 fram.

Tisdag:
  Frukost kl 8.00. Sen besöker vi någon munk/präst i Assisi hela dagen med att se omgivningen där o så.

Onsdag:
  Det är jag som har morgonbön åt alla då. Då ska jag o Johanna ansvara för den dagen att besöka någon chokladfabrik i en stad som heter Perugia, och se runt omgivningen där också då hela dan.

Torsdag:
  Blir det någon pilgrimsvandring eller ridning för de som vill rida. Hela dan där då i Assisi.

Fredag:
   Buss ner till Rom, ska bo på en hotell som heter Rosciolihotel, besök på S:t Petri kyrkan.

Lördag:
  FRIDAGRom hela dan fram tills kvällen, elelr så vi blir trötta.

Söndag:
7.30 frukost på hotellet. kl 8.30 Buss till flygplatsen. Flyget går kl 11.15 och landar i Arlanda kl 14.30. kl 16.30 buss till Bålsta och åker tåg därifrån kl 17.35 och är hemma kl 19.05 ca.

Så här ser det ut för vår RESA till Italien!!


Italieno here we come!!!!!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har varit i Assisi/Rom/Perugia (2004) mycket vackert!

Kramisar och ha en skön resa!

2008-06-08 @ 16:51:41
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0