1:a advent

Mmm. så nu har jag installerat in mig i min nya lya o allt.. Stormtrivs jättebra här och desto nära stan o till jobbet å allt. Är helt underbart!! Och min lya är så mysig som bara den, känns som man inte vill gå härifrån hehe.. :P

Nu är det snart jul igen som gäller här då.. Nice..

Idag är det 1:a advent, o så har man städat lite undan saker o ställt fram adventsgrejerna å softat o handlat lite mat o nu väntar ja på brorsan ska komma hit o så ska vi kolla upp vad vi ska äta för nånting idag.

Annars så har jag korv här eller så åker vi nånstans o käkar har i alf restaurang kuponger som jag köpt från jobbet. där kan man välja vilka restauranger man vill. betala 2 för 1. är super bra :P

Jag lägger upp bilderna senare, men annars så har jag lagt in bilderna på bilddagboken: www.emifia.bilddagboken.se

Inget nytt om mig annars då. det är bara lyan o de.. Jobbet rullar på som vanligt precis som den ska va.. Annars så ser jag fram emot julen bara o sen fram emot sommarn...

Men i allefall så vecka 5 ska vi dra iväg oss till Sälen och till Stöten och åka lite slalom - det ska bli jättehärligt!! Skönt å få åka lite slalom.. :P

Ha det bäst!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0