Looong time

Verkligen ett Mycket tag sen jag skrev härinne..

Har haft ej tid, ork o lust att skriva - utan bara sitter o surfar o slöläser andras bloggar, utan å att tänka på mitt så förstås..

Jobbar som sagt för fullt, å de vet ni alla!!

Jaa, lugna helger har man haft det nu tidigare. Nu till helgen är man i Skövde o firar mammas kusin Anna som fyller 25 år å ska hon ha öppet hus hemma hos sej.

Så ska jag ta tåget ner dit o sover hos kära mormor o morfar från lör till sön... DEt ska verkligen bli skönt å få åka bort lite nu ett tag.. enorm, det känns som man sitter "fast" i örebro på grund av jobbet o allt.

Vill åka lååååångt bort snart!! Gärna till USA eller nåt annans stans å upptäcka saker hrmmff...


Japp, såå e reeee... de va allt, fråga mig nästa gång när jag bloggar.

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känner igen det där med att inte orka uppdatera. :) Skönt för dig att få lgh.. Är sjukt nyfiken på hur den ser ut... Ska bli skojsigt att hälsa på dig i din alledeles egna lya. ;) Kram!

2008-09-30 @ 21:08:06
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Hm, om du kan köpa det i affären och fixa själv så vore det jättebra. Eftersom jag har mycket annat att göra. Isåfall kan du spara kvittot från det du handlar så får du pengarna tillbaka från Gun :). Är det säkert att det är okej för dig att fixa det? =) Allt bra annars? Kram Helena

2008-10-08 @ 14:39:26
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Hm, om du kan köpa det i affären och fixa själv så vore det jättebra. Eftersom jag har mycket annat att göra. Isåfall kan du spara kvittot från det du handlar så får du pengarna tillbaka från Gun :). Är det säkert att det är okej för dig att fixa det? =) Allt bra annars? Kram Helena

2008-10-08 @ 14:40:24
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Lina

Roligt att höra att du läste. :D Ja, jag såg dig också på tidningen. :) Kram

2008-10-11 @ 18:04:01
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0