Stora deppar dag

Idag har jag världens deppaste dag. För jag ska jobba imorrn!

Jag vill inte!! Jag vill ha mer semester, det har varit så underbart!!

Har gjort rätt mycket åkt bil till Mora några dar och sett björn parken i Orsa och hunnit åka ner till Västkusten och shoppat lite billiga kläder, och badat och också hunnit träffa mina vänner.

Och med tanke är att jag skulle åka till Gävle andra veckan av semestern, men det blev ändring så hon kom hit istället och softade i Örebro.

Sen har jag också hunnit vara hästvakt åt en kompis Mia och följt med Anneli med Stella och Rönd till hingsten, hingsten ska betäcka bägge två, så får vi se om hingsten får dom brunstiga. Stella verkar va mer intresserade än Rönd. De skulle va hos honom i tio dar så får vi se hur det går.

Dessutom har jag också hunnit bada i massor trots vädret. Vädret har varit ganska dålig, med ganska mycket regn där och här och där så.

Nice att jobba imorrn!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Sanna

hehe, såååja! en tröst är att du är ledigg på helgerna iallafall ;) samma här, om jag ska bli döv så skulle jag inte klara av det. Van att kunna höra ljud. svårt det dära. haha ja det är många flytt :P kram

2009-08-04 @ 06:24:42
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul att du kikade in min blogg och lämnade din kommentar på min senaste inlägg. :) Ja, mycket ovanligt att det blev för många i år än förra året.. Jag trodde att det inte skulle göra ont om man blir biten av nyckelpigan. Men det gjorde det. :/

2009-08-04 @ 20:29:32
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0