Utmanad

Jag blev utmanad av Camilla = femina.blogg.se

Att man ska bli utmanad på en bildfil som du har i "mina bilder" i din bildmapp, att du tar 6:e mappen och bläddra fram till den 6:e bild och lägg in den i ditt blogg, skriv gärna om den.

Sen lägger du ut dina 6 bloggar och utmana dom!

Så min sjätte bild blev:




Den här blev det, en kille som jag hämtat ut en bild på via datorn förut.

Han heter Matthew Macfadyen, och är en skådespelare som varit med i många filmer/serie.

Jag lottar ut två filmer som han spelat: Stolthet o fördom som Mr Darcy och Trångt i kistan spelade han som Daniel, de två filmerna som jag sett med honom. :)


Så ska jag utmana 6 bloggar här:

Dennis = dennislindell.blogg.se
Sandra = mirabledictu.blogspot.com
Nettan = nettan81.blogg.se
Sanna = snowaangel.blogg.se
Emma = emmakn.blogg.se
Karine = meyouus.blogg.se


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Dennis

jag ska dumpa den hos återvinnings central.

2009-02-11 @ 19:10:31
URL: http://dennislindell.blogg.se/
Postat av: sanna

ska göra din utmaning nu ;)

2009-02-15 @ 19:22:13
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: linda och azi

ja, det var helt underbart med massor snö :) gillar molly också snö? :)

2009-02-22 @ 22:09:44
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: linda och azi

hihi söt söt! jaa, det är fint med oss. vi kanske ska ses nån gång? :) vi ska åka till sthlm imorgon och stanna där 2 veckor, blir mysigt och träffa föräldrarna igen. kram

2009-02-26 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0