Sälen

Nu är man i Sälen och har det super bra här..

Har åkt i massor idag och hoppat Big Air Bagen som var super skoj..

bild kommer här:

Nähää det blev dock ingen bild det då..bilden kunde tyvärr inte läggas in..

Men om ni är nyfikna på vad Big Air Bagen är för nåt kan ni googla det själv eller gå in på
www.stoten.se eller kika in på bilddagboken www.emifia.bilddagboken.se


Japp.. Har till och med video filmat mej när jag hoppar också, men jag lägger upp dom där sen när jag kommit hem..

Tog även med min bärbara datorn, trodde inte att internets bredband/router skulle funka här, men det gjorde det.

Men något segare blev det men det gör ändå inget - sitta o surfa lite grann i af :)

Mmmm, sitter nu i soffan o slöar mig efter dagens åk o mat och vin!! Gött :D

Imorrn blir de ännu mer åkning, tror jag kanske ska hoppa imorrn med.. Skoj :P

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkar som du haft det skojigt i Sälen :)

2009-01-30 @ 21:21:29
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0