Motiverationen

Idag känns det med motiverationen kom tillbaka helt plötsligt, det kanske beror på hur man har att skriva om.


Eller så är jag lycklig glad som har semester nu så saker börjar hända liksom, kanske det som gör mig lusten stor att skriva?! Hmm, intressant.

Jaa, jag tror att jag har nog glömt att visa er vem Rönd är, hon som jag rider just nu medans när Stella fått fång, hon är på bättringsväg nu i alla fall.
   


Bilderna är jag inte nöjd med direkt, som sagt är jag usel på att fotografera, bilderna blir inte det som jag vill.

Se tex sista fotona på Rönd, tex öronen kom inte med. suuuck. så typiskt när man ska klicka på en bra bild MÅSTE den förstöras typ. BARA OM öronen vart MED då klicker det bra.. FAAAAAN!! IDIOT FOTOGRAF!!!! Jävla öron!!!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0