Vårruset avgjort

Japp, så var det avgjort. jag var jätteduktig idag och sprang NÄSTAN hela banan, kanske promenerat tre gånger på kort sträcka sen kände jag det går för långsamt bäst att jogga då.

Det kändes så otroligt fort med 5 km, annars brukar det känna långsamt segt som.. men så klart, det är massor med folk som sprang som påverkar alla och ska tycka är kul då "glömmer" man bort hur segt det egentligen ska vara.

Jag var stolt över mig själv idag.. jag vet inte vilken tid jag hade. jag missade skylten och gick en annan väg sen fick jag syn på andra som fått matkasse osv men inte jag?!

Så *aha* jag gick genväg för att leta efter min gäng då..gick tillbaka till målet och ställde precis det ska vara och fick medalj och matkasse och åt så gott.

Nu är man hemma i lugnet och varvar ner för nattens skönhets sömn. Sen är det jobbet som gäller imorron och så ska man rida sen på kvällen ca 18.00 tiden.

Säkert får man träningsvärk nu det :) God natt

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du fixat Vårruset. :) Sett min mamma där? Hon skulle nämligen vara med också. Hehe.

2009-05-14 @ 22:00:32
URL: http://femina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0