Ridande polis drömmen

Inatt drömde jag att jag kom in på polishögskolan och läste 2,5 år och efter examen fick jag jobbet och jobbade bland annat med polishästar och de vanliga polis uppgifter.
Jag var så jätteglad när jag fick beskedet och började på direkten! Så jag åkte hem och tog med Messina till Malmö där dom hade utbildning och så skulle jag lära Messina att bli tåliga mot all otäcka ljud osv - trots ålder 15 år gammal.
Men det gick så galant bra och hon blev riktig duktig och klarade bra som polishäst.
Efter 10 år senare så jobbade vi båda två tillsammans och jagade massa skyldiga o knäppa folk!
Haha!! Att drömmarna kan va bra konstiga! :)


//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha härlig dröm :D

2012-03-14 @ 23:03:09
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0